Інвалідність при варикозі в Украине

06.03.2025
|

Інвалідність при варикозному розширенні вен може бути встановлена в Україні, але лише у випадках тяжкого перебігу захворювання, що супроводжується стійкими функціональними порушеннями і значно обмежує працездатність або здатність до самообслуговування. Підставою для надання інвалідності є такі ускладнення, як хронічна венозна недостатність ІІІ–ІV ступеня, трофічні виразки, постійний набряк кінцівок, кровотечі з варикозних вузлів або тромбози, які значно впливають на якість життя.

Медико-соціальна експертна комісія (МСЕК) оцінює стан пацієнта, враховуючи ступінь порушення кровообігу, наявність ускладнень та вплив захворювання на працездатність. ІІІ група інвалідності може бути призначена при хронічній венозній недостатності ІІ–ІІІ ступеня, що обмежує можливість виконувати фізично важку роботу. ІІ група встановлюється за наявності значних ускладнень, таких як трофічні виразки, які значно ускладнюють пересування та професійну діяльність. І група призначається рідко, зазвичай у разі тяжких ускладнень, що роблять пацієнта залежним від стороннього догляду (наприклад, після ампутації через варикотромбофлебіт).
Коментарі
Михайло | 02.03.25
Скажіть будьласка,мав 3 групу інвалідності,варикоз обог ніг 2.3 ступінь,з білью й набряками,були вже язви,ще гіпертонія 2 ступення,може бути тиск 180на 100,200на 100,майже постійно на таблетках,пішов на перекомісію й зняли групу??
Admin | 02.03.25
Очевидно наразі виразки загоїлися?
А тиск і треба лікувати таблетками. Якщо вірно підібрати дози, тиск не буде підвищуватися.
У всякому випадку, якщо ви не згодні з висновком експертної команди, можете звернутися зі скаргою до Центру оцінювання (м. Дніпро).
Михайло | 04.03.25
Так виразки загоїлись,але я кожен рік лікуюся в лікарні,щоб підтримувати вени на ногах,10 років фізично не працюю,П'ю таблетки,так же і з тиском,скажіть,мені на данни час протидіяні будьякі фізичні навантаження,на якій підставі зняли інвалідність?
Admin | 01.01.70
Заочно сказати про підстави не є можливим.
Порядок оскарження наведений в попередньому листі.
Петро | 19.02.25
У мене хвн 3 ступеня
С5 ліва, с4 права., чи можу я мати групу інвалідності?
Admin | 19.02.25
ХВН 3ст (по сучасній класіфікації) не є підставою для встановлення групи ін-сті
Валентин Світличний | 13.01.25
Добрий вечір можу отримати 3 групу інвалідності хвн 3-2 ст.класифікація CEAP c3 постійні набряки які не зникають і зробили 2 операції венектомії на обох ногах Варикотромбофлебіт та гострий тромбоз
Admin | 13.01.25
Навряд чи.
Питання доцільності направлення на огляд експертної команди вирішує ЛКК лікувального закладу. А на ЛКК може направити лікар, який Вас лікує
Иван | 01.04.24
Скажите пожалуйста, вот у меня цирроз печени по лапароскопии 4F, расширение вен пищевода делал уже 3 операции легирования, стою на листе ожидания в институте Шалимова по трансплонтации печени, были уже кровотечения, какая это группа инвалидности?
Admin | 01.04.24
Це вирішить МСЕК після розгляду Вашіх медичних документів і огляду Вас на комісії
Олеся | 04.02.24
Варикоз ніг , слоновість, кожен рік ломаю ступні, підскажіть можу отримати группу
Admin | 04.02.24
Питання доцільності направлення на МСЕК вирішує ЛКК лікувального заклада. А на ЛКК може направити лікар, який Вас лікує
Сергій | 04.02.24
Добрий день . Чи маю право на отримання інвалідності з таким діагнозом :
Варикозна хвороба обох н.к. в системі ВПВ та МПВ .
ХВН 3 ст обох н.к. ( с6 за СЕАР ) , хронічний тромбофлебіт обох н.к.
трофічні виразки обох н.к. протягом 2 років ( зафіксовано в довідках ) .
Операцію судинний хірург сказав протипоказано , поки не загояться виразки .
Admin | 04.02.24
Звернітся зі своїм питанням до лікаряє Він призначить необхідні обстеження і консультації і оформить посильні документи на МСЕК
Дарія | 02.02.24
ХВН 2 ступінь обидві кінцівки , перед рік по операції все повернулося ( також маю псоріаз
Чи можу я отримати групу ?
Admin | 02.02.24
Навряд чи...
Питання доцільності направлення на МСЕК вирішує ЛКК лікувального заклада. А на ЛКК може направити лікар, який Вас лікує, після проведення всіх лікувальних заходів і уточнення ступеню функціональних порушень.
Светлана | 22.01.24
Уточнение, артроз 2 степени
Света | 22.01.24
Добрый день. Подскажите, является ли чкловек с такой проблемой претендентом на группу на МСЭК. или без шансов?
Варикозна хвороба нижніх кінцівок, в стадії декомпенсвції. Трофічна виразка правої гомілки. Артроз колінних суглобів. рекомендації медикаментозного лікування артрозу та хірургічного у відділенні судинної хірургії. спасибо
Admin | 22.01.24
Має значення хронічна (тобто, яка не проходить після лікування) суттєва(тобто значна) венозна недостатність і трофічна виразка.
Треба пройти лікування в стаціонарі.
Після цьго лікарі оцінять Ваш стан і вирішать питання щодо можливості оформити документи на МСЕК
света | 23.01.24
дуже дякую за відповідь
Виталий | 19.01.24
Добрий день. В мене посттромбофлебітична хвороба обох нижніх кінцівок,набрякова-больова форма. Варикозна хвороба вен обох нижніх кінцівок С3 (СЕАР). ХЛВН lll-IV ст. Інфікована виразка правої стопи. Мені можливо отримати групу? Дякую.
Admin | 19.01.24
Питання доцільності направлення на МСЕК вирішує ЛКК лікувального заклада. А на ЛКК може направити лікар, який Вас лікує, після проведення всіх лікувальних заходів і уточнення ступеню функціональних порушень.
Тетяна | 02.01.24
У бабусі діагностували: Лімфонабряк, не класифікований в інших рубриках Вторинний лімфостаз обох нижніх кінцівок. Трофічна виразка лівої нижньої кінцівки. ХЛВН лівої нижньої кінцівки ІІІ ступеня, правої нижньої кінцівки ІІ ступеня.

Яка ймовірність оформлення інвалідності ?
Admin | 02.01.24
Питання доцільності направлення на МСЕК вирішує ЛКК лікувального заклада. А на ЛКК може направити лікар, який Вас лікує, після проведення всіх лікувальних заходів і уточнення ступеню функціональних порушень.
Вадим | 18.12.23
У меня посттромбофлебитический синдром левой нижней конечности, опухолево-болевая форма, хроническая венозная недостаточность левой нижней конечности II-III степени. Без палочки больно ходить, ограниченное передвижение, при длительном хождении начинается сердечная аритмия. Не могу работать в сидячем положении, только лежа. При таких раскладах я имею право на группу инвалидности?
Admin | 18.12.23
Якщо у вас актуальна ступінь ХВН, тобто, по сучасній класіфікації, то підстав для інвалідності немає
Вадим | 20.12.23
IV степень моего заболевания - это уже АМПУТАЦИЯ. То есть отсутствие возможности на свободное передвижение и практически постельный режим (работаю только лежа) - не підстава? А підстава только - ампутация? Я правильно понимаю?
Admin | 20.12.23
Послухайте, якщо Вам так погано, зверніться до лікаря, хай направляє Вас на МСЕК.
Максим | 27.11.23
Доброго дня! При хвн 3 ступеня обох ніг, на одній загоєна трофічна виразка на іншій відкрита трофічна виразка. Варекоз обох ніг. Гіпоталамиічний синдром, морбідне ожиріння 4 ст. Яка може бути група, якщо при такому діагнозу дають групу? Завчасно дякую за відповідь!
Admin | 27.11.23
Наразі прийнята інша класіфікація ХВН. Очевидно, у ВАС більш тяжка ступінь і може бути встановлена 3-я група.
Питання доцільності направлення на МСЕК вирішує ЛКК лікувального заклада. А на ЛКК може направити лікар, який Вас лікує, після проведення всіх лікувальних заходів і уточнення ступеню функціональних порушень.
Максим | 27.11.23
На одній де відкрита язва с6, а де загоєна с5
Максим | 27.11.23
а посттррмбофлебіт БПВ та МПВ вважається птс? чи тільки глубиних вен ?
Admin | 01.01.70
Враховується все.
Вам є сенс пройти МСЕК.
Питання доцільності направлення на МСЕК вирішує ЛКК лікувального заклада. А на ЛКК може направити лікар, який Вас лікує
Олена | 28.09.23
Чи можна отримати групу інвалідності після трьох санфенектомій на обох ногах?
Admin | 28.09.23
Якщо результати операцій успішні, немає суттєвого порушення кровобігу, то ні.
Лариса | 11.07.23
Добрий день. Діагноз: ПТФС лівої кінцівки, гомілкового сегменту. Варикозна хвороба лівої кінцівки в ст.декомпенсації. ХЛВН лівої кінцівки 2 ст. Деформуючий артроз, кіста Беккера.Гіпертонічна хвороба 2 ст. На Вашу думку, чи можлива група інвалідності?
Admin | 11.07.23
Навряд чи.
Питання доцільності направлення на МСЕК вирішує ЛКК лікувального закладу.
А на ЛКК, у разі потреби, може направити лікар, якій Вас лікує
Светлана | 28.03.23
Скажите пожалуйста при варикозе малого таза положена инвалидность?
Admin | 28.03.23
Питання доцільності направлення на МСЕК вирішує ЛКК лікувального закладу.
А на ЛКК, у разі потреби, може направити лікар, якій Вас лікує
Vasyl | 27.03.23
Доброго дня.Мене цікавить питання стосовно довічної групи інвалідності.В мене основний діагноз Лімфома Ходжкіна,була 4 ст.,але зараз стан стабільної ремісії,також супутнє захворювання внаслідок лімфоми-тромбоз лівої внутрішньої яремної вени,прохідність 5мм, а норма 18-19мм.І нічого не змінюється в кращу сторону декілька років.Також маю варикозне розширення вен ноги і гомілки 2ст.на лівій нозі,1 ст.на правій гомілці.Є дихальна недостатність,порушення роботи серця,дилатація ЛП.Гіпоталамічний синдром,ангіопатія судин сітківки очей.Гіпертонія 2 ст.
Чи тягне це все в комплексі на третю довічну групу інвалідності?
Admin | 27.03.23
Ні.
Сергій | 03.02.23
Доброго дня . Мені поставили діагноз : MX X Хронічне захворювання вен .
С4-5-6 Ep Ad Pr.o Варикозна хвороба нижніх кінцівок . Ліподерматосклероз обох гомілок , активна венозна виразка, постробмофлебітний синдром обох нижніх кінцівок . ХВН 4стадія .
Чи можна мені розраховувати на тимчасову інвалідність ? Операції не робив бо немаю коштів .
Admin | 03.02.23
Питання про доцільність направлення на МСЕК вирішує ЛКК(лікарсько-консультативна комісія) лікувального закладу.
А на ЛКК може направити лікар, який Вас лікує, якщо це буде необхідно.
Валентина | 26.01.23
Доброго дня,підскажіть будь -ласко можу лі я отримати інвалідність, якщо в мене варикозне розширення вен обеих нижних кінцівок,хронічна венозна недостатність 3 ст ,трофічна язва ніжней треті правой голені,ліподермосклероз обеіх нижніх кінцівок
Admin | 26.01.23
Питання про доцільність направлення на МСЕК вирішує ЛКК(лікарсько-консультативна комісія) лікувального закладу.
А на ЛКК може направити лікар, який Вас лікує
Валерий | 14.01.23
Добрый день, подскажите у меня варикоз глубоких вен,ного коричневого цвета, только зажили язвы, возможно ли получить инвалидность
Admin | 14.01.23
Порадьтеся зі своїм лікарем (судинним хірургом), певно, у нього були подібні випадки. У данному випадку буде мати значення перебіг хвороби і характер Вашої трудової діяльності.
Питання про доцільність направлення на МСЕК вирішує ЛКК(лікарсько-консультативна комісія) лікувального закладу.
Влад | 05.11.22
да простите мой возраст 54 года
Admin | 05.11.22
Вік не має значення.
Влад | 05.11.22
Добрый день. Мне Ангиохирурк после УЗИ нижних конечностей поставил такой диагноз: ПТФС 2 Б, нестенезирующий аторосклероз нижней ноги, ХВН С6 . сопутствующая гипертоническая болезнь с еще каким то отклонением сердца РИСК 3, но мой врач лечащий сказал сейчас война вам могут и не дать инвалидность. Скажите это законно отказать с таким диагнозом. Прохожу МСЕК ...
Admin | 05.11.22
Уточніть діагноз. У Вас ПТФС на одній нозі? ХВН С6? - так написано в діагнозі. Атеросклероз на якій нозі? Чи вказана ступінь ХАН?
Вадим | 16.09.22
Здравствуйте, у меня варикоз на обоих ногах с палец, знаю как лечить, а какую группу инвалидности дают за такой варикоз?
Заранее спасибо большое за ответ.
Admin | 16.09.22
Питання про доцільність направлення на МСЕК вирішує ЛКК лікувального закладу після проведення повноцінного лікування та уточнення ступеню функціональних порушень
Оля | 13.08.22
Добрый день.
Подскажите пожалуйста, возможно ли получить группу если у меня варикоз(вены удаляли 10 лет назад)на ноге трофические язвы(появились ещё до операции)
Если это возможно,то как это сделать?
Admin | 13.08.22
Вопрос о целесообразности направления на МСЭК для определения группы инвалидности решает ВКК лечебного учреждения после полного клинического обследования,проведения полноценного адекватного лечения и уточнения степени функциональных нарушений
Оля | 13.08.22
Ничего не поняла,но спасибо большое за ответ.
Admin | 13.08.22
Первое, что нужно сделать - с вопросом о возможном определении инвалидности надо обратиться к врачу, который Вас наблюдает. А дальше он решит, что надо делать
Кристина | 06.08.22
Мне 39лет варикоз на основании его судороги всего тела .забирают в больницу откачивают но не ставят диагноз ранее ставили инсульт.у меня каждый год такая картина.куда мне обратиться делала УЗИ ног сказали срочно оперировать но сами понимаете с нашими зарплатами собрать на операцию а тем более сейчас. колят сибозол или как его ну типо при эпелепсиков все таблетки выписывают капельницы тоже для эпелепсиков я сделала МРТ не подтвердилась эпелепсия.помогите я же просто не выдержу больше таких судорог .у меня было сломана ребро так крутило хорошо что внутренних органов не пострадало посоветуйте куда обратиться
Admin | 06.08.22
Очевидно, этим должен заниматься невропатолог. Если он не знает, что делать, пусть направит к областному специалисту, а тот, в случае сомнений - в специализированный научно -исследовательский институт МОЗУ
Виталий | 30.07.22
Здравствуйте!
У меня варикоз 3 Ст. Уже пятки начали окрашиваться в фиолетовый цвет и по обеим ногам были сильно видны проблематичные вены... были тромбообразования которые рассосались благодаря лекарствам и уколам.... Сделал операцию по удалению вен, могу ли я на основании всех этих факторов получить группу или хотя бы временное разрешение на выезд из Украины..????
Admin | 30.07.22
Вопрос о целесообразности направления на МСЭК для определения группы инвалидности решает ВКК лечебного учреждения после полного клинического обследования,проведения полноценного адекватного лечения и уточнения степени функциональных нарушений.
Разрешение на выезд очевидно можно получить в военкомате по заключению военно-врачебной комиссии
Радислав,54года | 18.07.22
Хотя уДиагностировали ХВН нижних конечностей в стадии декомпенсации, рекомендуется удалить ВПВ и МПВ на обоих конечностях(на одной МПВ уже удалили по причине трофической язвы,зажила),на какую группу можно подавать? Спасибо......
Admin | 18.07.22
Вопрос о целесообразности направления на МСЭК для определения группы инвалидности решает ВКК лечебного учреждения после полного клинического обследования,проведения полноценного адекватного лечения и уточнения степени функциональных нарушений
Наталья | 30.06.22
Здравствуйте мне 67 лет мне делали операцию был перелом шейки бедра со смещением прошло 4 года очень сильно болит бедро при ходьбе опухает колено и ещё есть варикоз обеих ног и иногда трофические язвы могут ли мне дать 2 ую группу?
Admin | 30.06.22
Не видя Вас, не оценив степень функциональных нарушений, ответить на Ваш вопрос о 2-й группе нельзя.
Наталья | 01.07.22
Спасибо за ответ! Куда мне обратиться чтоб посмотрели и выдали какое либо решение?
Admin | 01.07.22
Обратиться надо к своему врачу.
Наталия | 29.05.22
Підкажіть будь ласка чи можна в Україні отримати інвалідність при хворобі варікозне розширення вен стравоходу 2-3 ст.(FIIC) з високим рівнем кровотечі? Що привело до розширення вен стравоходу и вже навіть була сильна кровотеча.
Admin | 29.05.22
Так.
Виктор . 07.05.2022. | 07.05.22
Устроился на работу стропальщиком и не могу смену отработать, на правой конечности под коленом раздувается синий шар почти как кулак, становится больно ходить. Сделал УЗИ вен,сказали что удалять нельзя так как это не тромб,а варикоз,а внутренние вены тоже плохие и не справляются со своей работой. В таком случае дают группу?
Admin | 07.05.22
Вопрос о целесообразности направления на МСЭК для определения группы инвалидности решает ВКК лечебного учреждения после полного клинического обследования,проведения полноценного адекватного лечения и уточнения степени функциональных нарушений
Татьяна. 55 лет | 14.09.21
Варикозная болезнь нижних конечностей ХВН 2 го А степени обеих ног подскажите могу ли я оформить инвалидность?
Admin | 14.09.21
Если нет какой-то сопутствующей патологии. то , скорее всего, нет.
Наталья | 23.05.21
54 года,венозная болезнь более 20 лет,можно получить.инвал дность и что для этого нужно?
Admin | 23.05.21
инвалидность определяется в зависимости от тяжести течения болезни.
Владислав | 30.04.21
Дают ли инвалидность при варикозе?
Светлана | 21.02.21
Скажите пожалуйста,положена ли мне группа по инвалидности.Мне 56 лет.В сентябре 2020 г перенесла операцию,по удалению вены,диагноз восходящий тромбофлебит левой конечности.В 2008 году перенесла операцию миома матки.Имею сахарный диабет 2 типа и гипертонии 2 ст.Спасибо.
Admin | 21.02.21
Это зависит от степени функциональных нарушений. Пусть лечащий врач направит Вас на ВКК.
Тетяна | 13.02.21
Підкажіть будь ласка чи можна в Україні отримати інвалідність при хворобі портальна гіпертензія? Що привело до розширення вен стравоходу и вже навіть була сильна кровотеча.
Admin | 13.02.21
Этот вопрос решит гастроэнтеролог.
Сергей | 27.05.19
Здраствуйте я служу у меня хроническая венозная недостаточность 2ступеней. На обеих ногах мне 26 лет.могу ли я получить инвалидность? Заранее спасибо!
Admin | 27.05.19
Нет. Это не является основанием для группы мнвалидности
Антонина | 07.05.15
Здравствуйте! У моего мужа варикозное расширение вен. Вены по всей ноге от паха и до пят восполяются, нога отекает не может ходить. УЗИ показало "Тромбоз варикозно расширеной БПВ левой нижней конечности". Работать не может.Предлагают оперировать, но мы боимся и нет средств. Положена ему хотя бы 3 группа инвалидности? Спасибо!
Admin | 07.05.15
Спочатку треба звернутись до свого лікаря з таким питанням. Після всебічного обстеження та уточнення функціональних порушень, ЛКК лікувального закладу вирішить чи потрібно направляти Вас на МСЕК
Сергей | 20.07.24
Добрий день, в мене постромбофлебітична хвороба обох нижніх кінцівок, набряково-варикозна форма, стадія часткової реканалізації (СЕАР:С4) Хронічна венозна недостатність 3 ступеня з вираженим порушенням кровообігу та функції. Гіпертонічна хвороба ІІ стадія. Дифузійний кардіосклероз. Атеросклероз аорти. Недостатність мітрального клапану з регургітацією легкого ступеня. Недостатність тристулкового клапану з регургітацією легкого ступеню.CНІступеня. Хронічнийгастродоуденіт в фазі нестійкої ремісії. Хронічний вірусний гепатит С. Гемангіома печінки. Обмежений міжхребцевий остеохондроз, деформуючий спондильоз шийного та поперекового відділів хребта зі сколіозом І ступеня поперекового відділу хребта, з больовим та міотонічним синдромом при незначному порушенні функції. Вертоброгенна дорсалгія, стадія нестійкої ремісії, при незначному порушенні функції. Хронічний простатит. Сечосольовий діатез. Складний далекозорий астигматизм правого ока. 54 роки після 29 місяців війни. Звільнений за станом здоровья. Прохожу МСЕК. Чи можу я розраховувати в совокупності цих захворювань на групу інвалідності? Дякую
Admin | 20.07.24
Це вирішить МСЕК.
Так-то все, що Ви перерахували - не є підставою для встановлення інвалідності.
Анастасія | 11.11.14
доброго дня! скажіть будь ласка, чи дається група інвалідності і яка саме при 1-й стадії рака тіла матки, при операції було видалено матку та всі гінекологічні придатки, також є супутні захворюваняя: рецидивуючий вузловий нетоксичний зоб(операцію було зроблено у 1986 році), варикозна хвороба пр. п/кінцівки в ст субком та 3-и позвоношні грижі! Буду вдячна за відповідь
Admin | 11.11.14
Після операції пройшло багато років. Очевидно лікування було успішним. Нараз сам дефект, що залишився, не є підставою для встановлення групи інвалідності.
Варикозна хвороба та міжпозвоночні грижи, самі по собі, теж не є підставою для встановлення групи інвалідності. Все залежить від ступеню порушення функції хребта і нижніх кінцівок
Лариса | 20.08.13
Мне 54 года Профессор сказал что у меня системний алергоз, у меня-бронхиальная астма 1ст., алергический полиартрит, алериіческий дизбактериоз, покраснение на ноге уже 2-года подозрение на алергический варикоз, кожние алергические висипания от прикосновения с металом, кометическими средствами, винуждена пользоваться только детскими кремами,шпмпунями и все равно на них бивает алергия. Астма в моем случае прявляется в виде кашля и днем и особенно ночью, одишкой при ходьбе. Вопрос - могут ли мне дать инвалидность 2гр. по системному алергозу одним из проявлений которого бронх.астма и деформирующий поліартрит
Admin | 20.08.13
Наверное, все-таки для 2-й группы оснований нет.
Сергей | 11.02.23
Добрый день ,скажите пожалуйста можно ли претендовать на группу с диагнозом хронический остеомиелит бедренной кости ,11 лет сижу на обезболивающих пью их почти каждый день ,все лечение которые проводились дают только временное улучшение и дальше все повторяется вновь ( без обезболивающих ходить не могу
Admin | 11.02.23
Хр. остеомієліт є підставою для встановлення гр.інвалідності, тількі, коли він часто загострюється. Больовий синдром може бути від інших причин.
Питання про доцільність направлення на МСЕК вирішує ЛКК(лікарсько-консультативна комісія) лікувального закладу.
А на ЛКК може направити лікар, який Вас лікує, якщо це буде необхідно.
Тому зі своїм питанням спочатку зверніться до свого сімейного лікаря
Оксана Хлестунова | 18.04.13
У меня варикозное расширение вен, сосудистая недостаточность II степени. Левая нижняя конечность гипотрофична. Стою на 3 группе инвалидности уже 3 года, но улучшений нет никаких. Но врачи утверждают что группу у меня снимут.
Admin | 16.05.13
Уважаемая Оксана, консультацию по проблеме инвалидности Вам логичнее получить у юристов РФ, так как ситуация и нормативные акты в разных государствах могут отличаться. Мы отвечаем на вопросы, базируясь на законодательной базе Украины.
Ксения | 10.11.12
Моей маме 44 года. Консультировалась у ангиохирурга областной клинической больницы им. Мечникова (г. Днепропетровск) для МСЭК: "Варикозная болезнь вен обеих конечностей. Хроническая венозная недостаточность второй Б степени. Лимфодема обеих нижних конечностей третьей степени". На какую группу инвалидности она может претендовать? Поскольку на МСЭК по месту жительства сказали, что она может работать на своём прежнем месте работы няней-санитаркой в яслях (сейчас у неё заканчивается декрет). А она с трудом до магазина доходит...(((
Admin | 10.11.12
Здравствуйте, Ксения. Во-первых, необходимо попытаться максимально откоррегировать режим, медикаментозную и компрессионную терапию. Во-вторых, Вашей маме противопоказана работа няней по нескольким причинам: необходимость быстрой двигательной реакции, чтоб ребенок не травмировался, а также прямое противопоказание к поднятию тяжестей (не будем забывать, что детвору часто необходимо поднимать). В-третьих, обращайтесь к наблюдающему хирургу за направлением на дообследование, если коррекция состояния не принесет положительного результата, для подготовки документов на МСЭК. В процессе смены места работы Ваша мама может обратиться в Центр занятости для подбора рабочего места.
Надежда | 20.02.12
Добрый день! Возможно ли получение инвалидности при запущенной стадии варикозного расширения, тромбофлебита. Человеку 52 года. Заранее спасибо!
Admin | 20.02.12
Здравствуйте, Надежда. С вопросом возможности и целесообразности подачи документов на МСЭК при указанном Вами заболевании необходимо обращаться к наблюдающему хирургу. Только после всестороннего глубокого обследования можно будет делать какие-либо заключения.
Галина | 04.01.12
каая группа инвалидности пложена моей маме в90 лет, участник боевах дейсвий ВОВ приполной потери слуха на оба уха,большой потери зрения, наможет читать даже в оках, у нее проблемы с сетчаткой, операцию не предлагают и еще забопевания желудка , язва желудка ,варикозное рассширение вен
Admin | 04.01.12
Здравствуйте, Галина! Решение о признании стойкой утраты трудоспособности принимается комиссией - МСЕК, после предоставления лечащим врачом всех документов, свидетельствующих о наличии инвалидизирующего заболевания. Эта комиссия решает, какую группу инвалидности и на какой срок необходимо предоставить больному. Обратитесь к ЛОР-врачу или окулисту и обсудите с ними этот вопрос. Берегите здоровье!
Олександр | 12.12.23
Доброго ранку На підставі статей64в,42в,17в,49в Граф2Розкладу.хвароб ТДВ