Інвалідність при бронхіальній астмі в Украине

08.03.2025
|

Інвалідність при бронхіальній астмі в Україні може бути встановлена за наявності стійких функціональних порушень, що істотно обмежують працездатність, здатність до самообслуговування чи інші аспекти життєдіяльності. Підставою для надання інвалідності є середньотяжкі та тяжкі форми астми, особливо якщо захворювання супроводжується частими загостреннями, резистентністю до терапії чи розвитком ускладнень, таких як дихальна недостатність або серцево-легенева недостатність.

Процедура отримання інвалідності передбачає обстеження лікарем-пульмонологом, який оцінює тяжкість астми на основі клінічної картини, частоти нападів, об’єму форсованого видиху (ОФВ1) та ефективності лікування. За рекомендацією лікаря пацієнт проходить медико-соціальну експертну комісію (МСЕК). І група інвалідності може бути призначена при значній дихальній недостатності, що виключає будь-яку фізичну активність. ІІ групу можуть надати пацієнтам із тяжкою формою астми, які потребують регулярної терапії та мають значні обмеження працездатності. ІІІ група встановлюється при середньотяжких формах астми з помірними обмеженнями у професійній діяльності та соціальному житті.
Коментарі
Марія. | 07.03.25
Брат з 19 року служить.Постійно передова.Хозл 3ст.Ще пошкодження дих.шляхів фосфором.Останній раз уже без свідомості витягнули з брон.маш.так як чад.газ дає відключку.Бумаги з лікарень з висновками є.Чи можливо отримати групу?Дякую.
Admin | 07.03.25
По-перше потрібо помістити хворого до лікарні, провести обстеження та адекватне лікування і тільки пясля цього вирішувати питання про доцільність направлення в експертну команду для проведення оцінювоння функціонування.
Віталій | 03.03.25
Доброго ранку скажіть будь ласка в мене астма середньо-важкого ступеня тяжкості,ХОЗЛ ІІІ GOLD,фіброз легень, гіпертонія 3ступеня,(ТІА 2 рази було),цукровий діабет 2 компенсований, ожиріння ІІІСт,я інвалід 3 групи,чі можливе НЕ надання повторний групи інвалідності на (ЕКОПФО)папери ,виписки,консультативні висновки маю, дякую.
Admin | 03.03.25
Заочно такі питання не вирішуються.
На розгляд експертної команди надається цілий пакет документів з обстеженнями, дослідженнями та результатами лікування. Тільки тоді можна винести експертне рішення.
Юлія | 19.02.25
Добрий день. Перечитала всі коментарі і таке питання, при Б.А. встановлюють лише 3 группу інвалідності?
Admin | 19.02.25
При БА не завжди встановлюють групу інвалідності взагалі.
Юлія | 20.02.25
Дякую. Зрозуміла.
Віолета | 09.02.25
Добрий день. Скажіть, будь ласка, чи потрібно пройти кт носа для проходження групи на асму? І які треба мати документи, що підтвержують асму?
Admin | 09.02.25
Спочатку зверніться до сімейного лікаря Ві підкаже, які обстеження треба про ходити. КТ носа не потрібна, якщо функція носового дихання не порушена.
Тетяна | 04.02.25
Підкажіть, будь ласка, як відповідати лікарям, які не мають уявлення, як це задуха не кінчається (постійна)? Чи може є спеціальні тести, чи що інше? Дуже ображає, коли лікар, бере під сумнів. Маємо такі захворювання: Бронхiальна астма III стyпеню, персистyюча, загострення III ст:, неконтрольована. ХОЗЛ групи В, загострення. Емфiзема легень. Пневмосклероз, Двобiчний обструктивний бронхiт, Легенева недостатнiсть II (другого) стyпеню.
Admin | 04.02.25
Про що ви питаєте? Вас образило рішення медико-еспертної команди?
Тетяна | 05.02.25
Не тільке це, а й те, що лікар, уяви не має як це задуха, яка ніколи не закінчується, який висновок може написати такий лікар, який не має уявлення,як відчуває себе пацієнт. Вибачте, в мене це визвало жах. Хотілось би, якимсь чином, мати докази, що у людини, задуха буває постійною, а не епізодичною.
Admin | 05.02.25
Якщо Ви не згодні з висновком експертної команди, можете взяти путівку в Укр.Держ.НДІ медико-соціальних проблем інвалідності(м.Дніпро). Там протягом тижня проведуть детальне обстеження, поспостерігають за станом Вашого здоров,я та дадуть незалежні експертні рекомендації щодо групи, причини та строку інвалідності.
Перебування, харчування та обстеження в інституті є безкоштовним.
Тетяна | 09.02.25
Дякую Вам.
Юлія | 02.02.25
Ба 4 не контрольована + ХОЗЛ 2 групи Е, яку групу інвалідності можуть дати?
Admin | 02.02.25
3-ю.
Роман | 29.01.25
Бронхіальна астма 3ст.середньої тяжкості.персистуючий перебіг.середньо-тяжке загострення.частково-контрольована.глюкоїдна зал.лн-2ст. За змішаним типом.пневмосклероз.емфізема легень.алергічний реніт.ф.загострення.викривлення носової перегордки.ускладнений остеохондроз.деформуючий спондилоартроз поперекового відділу хребта.грижа міжхребцевого диску л5-с1 збольовим синдромом.протрузія диску л4-л5..чи дадуть групу інвалідноті.дякую
Admin | 29.01.25
Так, може бути група, якщо всі порушення підтверджені дослідженнями і спостереженнями.
Оксана | 26.01.25
Бронхіальна астма,персистуюча форма,ІІІст,середньої важкості в стадії н/ ремісії ДН0 ст.Чи можна отримати інвалідність з таким діагнозом?
Admin | 26.01.25
Не завжди. Лікар має оцінити кількість нападів, результати адекватного лікування тощо.
Стёпа | 24.01.25
Добрый вечір, Бронхіальна астма 2 ст., легка,Неконтрольована. ЛН О-І ст.
Алергічний ринітеперсистуючий перебіг. Чи можуть визнати обмежено придатним?
Admin | 24.01.25
Питанння про придатність до військової служби вирішує ВЛК (військово - лікарська комісія)
Яна | 21.01.25
Добрий вечір, чи підпадає під якусь группу інвалідності, БА аспірінова, персистуюча, середньої важкості, контрольована,Пневмофіброз, Хронічний гіпертрофічний реніт, Хронічний поліпозний риніт?
Admin | 21.01.25
Навряд чи.
Світлана | 20.01.25
Доброго дня. Підкажiть будь ласка, чи можуть зняти 3 групу інвалідності яка була встановлена повторно у 2024 році терміном на 2 роки?
З такими діагнозами.
Бронхiальна астма IV стyпеню, тяжка персистyюча, загострення гормонально залежна, неконтрольована. ХОЗЛ групи В, Пневмофіброз. Легенева недостатнiсть II (другого) стyпеню.
Кардіосклероз дифузний, помірна легенева гіпертензія, гіпертонічна хвороба ІІ ст., 2 ст., КВР 4.
Після направлення до інституту МСП інвалідності в Дніпро, діагноз було "порізано" у виписку написали БА 3 ступеню, середньотяжка персистуюча, частково контрольована, ЛН 0-1. Гіпертонічна хвороба 1 стадії 1 ступінь, ризик 2, ІХС дифузний кардіосклероз СН 0 ст.
Дякую.
Admin | 20.01.25
Може й не знімуть.
Дмитро | 19.01.25
Ба нестабільна персистуюча течія 4 ступінь відсутність астма контролю . Лн 2 ступінь за змішаним типом. Яку групу дадуть і чи взагалі дадуть ?
Admin | 19.01.25
Можуть встановити групу. Скоріш за все 3-ю
Тетяна | 09.01.25
Доброго дня. Скажiть будь ласка, чи при таких захворюваннях дають групу?
Бронхiальна астма III стyпеню, персистyюча, загострення III ст:, неконтрольована. ХОЗЛ групи В, загострення. Емфiзема легень. Пневмосклероз, Двобiчний обструктивний бронхiт, Легенева недостатнiсть II (другого) стyпеню.
Admin | 09.01.25
Так.
Тетяна | 04.02.25
Дякую Вам.
Артур | 09.12.24
Доброго дня. БА 2, персистуюча, легкий перебіг, загострення середньої тяжкості, медикаментозно неконтрольована. Хронічна респіраторна недостатність тип 1. Круглорічний алергічний риніт. Це статус обмежено придатний? Чи є шанс списатися зі служби?
Admin | 09.12.24
Питанння про придатність до військової служби вирішує не МСЕК, а ВЛК (військово - лікарська комісія)
Сергій | 09.06.24
Доброго дня. Дитині 6 років, діагноз j45.0 бронхіальна астма, легкий персистуючий перебіг, контрольована. Чи може дитина отримати інвалідність з таким діагнозом?
Admin | 09.06.24
Питання встановлення інвалідності дітям до 18-років вирішує не МСЕК, а ЛКК дитячої лікарні.
Оксана | 05.06.24
Добрий день.
У мене бронхіальна астма 2 ст., персистуючий перебіг, фаза важкого загострення.ЛН 2 ст.Базальний плевмофіброз.

Чи можу я отримати інвалідність з таким діагнозом ?
Admin | 05.06.24
Питання доцільності направлення на МСЕК вирішує ЛКК лікувального закладу. А на ЛКК може направити лікар, який Вас лікує
Алексей | 26.05.24
Добрий день! j45.0 діагноз,постійно отек Квінкє,в рішенні за станом здоров'я протипоказана важка фізична праця,пов'язана з вираженям нервово- психологічним перевантаженням і дією алергенів,неблагопріємних -мікрокліматичних факторів ,робота в умовах запиленості і загазованості.діагноз встановлено в 2021 році,хворію більше 10 років,постійні дуже великі отекі Квінкє.Чи можливо с таким отримати группу?
Admin | 26.05.24
Питання доцільності направлення на МСЕК вирішує ЛКК лікувального закладу. А на ЛКК може направити лікар, який вас лікує.
Тетяна | 02.04.24
Доброго дня у мене бронхіальна астма3ст. дн 2 хворію вже 37років на групі 24роки чого так в мене комісія була 6.03.2024р. зараз мене ганяють то їм треба нове заключення, то нова спірограмма, вони що мене вилікували? комусь дають без питань , а мене ганяють.
Тетяна | 02.04.24
Доброго дня у мене бронхіальна астма3ст. дн 2 хворію вже 37років на групі 24роки чого так в мене комісія була 6.03.2024р. зараз мене ганяють то їм треба нове заключення, то нова спірограмма, вони що мене вилікували? комусь дають без питань , а мене ганяють
Admin | 02.04.24
Очевидно для винесення експертного рішення не вистачає. Треба виконати вимогі МСЕК
Дмитро | 04.03.24
Бронхиальная астма 2-3. Персистирующая, частично контролируемаея, ДН 2
Дмитро | 04.03.24
Доброго дня, перепрошую за те, що не привітався, просто переписав діагноз і відправив. Чи можу я отримати інвалідність з таким діагнозом?
Admin | 04.03.24
Заочно такі питання не вирішуються.
На МСЕК надається цілий пакет документів з обстеженнями, дослідженнями та результатами лікування. МСЕК виносить рішення після розгляду цього пакету та очного огляду пацієнта.

Питання доцільності направлення на МСЕК вирішує ЛКК лікувального заклада. А на ЛКК може направити лікар, який Вас лікує, після проведення всіх лікувальних заходів і уточнення ступеню функціональних порушень.
Дмитро | 04.03.24
Спасибі, тобто шанси є?
Юрий | 22.02.24
Добрый день.
Есть ли возможность получить группу с таким диагнозом: Персистуюча бронхіальна астма. 4-та ступень терапії. ЛН-2ст
Алергічний риніт персистуючий, перебіг легкий
Admin | 22.02.24
Питання доцільності направлення на МСЕК вирішує ЛКК лікувального заклада. А на ЛКК може направити лікар, який Вас лікує, після проведення всіх лікувальних заходів і уточнення ступеню функціональних порушень.
Дмитрий | 19.02.24
Добрый день.
Есть ли возможность получить группу при диагнозе: бронхиальная астма 3 степени, персистирующее течение, средней тяжести неконтролируемая легочная недостаточность 2 стадии, круглогодичный аллергический ринит.
Admin | 19.02.24
Так, можливість є.
Дмитрий | 20.02.24
Благодарю за ответ.
Сергій | 12.02.24
Підкажить, при ось такому діагнозі -- є можливість оформляти інвалідність?

Діагноз основний: Бронхіальна астма, персистуючий перебіг середнього
ступеня тяжкості, частково контрольована. ДН Іст.

Діагноз супутній: ІХС. Стенозуючий коронарний атеросклероз (хронічна оклюзія
ПМШГ ЛКА). КАГ 25.11.2022. Стентування ПМШГ ЛКА08.12.2022 ( 1 стент з
лікувальним покриттям). СН І, NYHAІІзі збереженною систолічною функцією ЛШ (ФВ
61% ). Гіпертонічна хворобаІІст, 1 ст. , гіпертрофія ЛШ по ЕХО-СК, високий ризик.
Цукровий діабет 2 ст.,середнього ступеня важкості,стадія субкомпенсації.
Ожиріння 2 сталіментарно - конституційного генезу
Admin | 12.02.24
Питання доцільності направлення на МСЕК вирішує ЛКК лікувального заклада. А на ЛКК може направити лікар, який Вас лікує
Денис | 11.02.24
Добрый вечер персистирующая бронхиальная астма 3 степени неконтрольована лн 2 степени можно ли уволиться с ЗСУ
Admin | 11.02.24
Можна.
Максим | 26.01.24
Бажаю здоров'я.
Висновок ВЛК поставив діагноз:
Бронхіальна астма,персистуюча, середнього ступеня тажкості, частково контрольована. Алергічний риніт.
Можу вийти на группу?
Admin | 26.01.24
Питання доцільності направлення на МСЕК вирішує ЛКК лікувального заклада. А на ЛКК може направити лікар, який Вас лікує, після проведення всіх лікувальних заходів і уточнення ступеню функціональних порушень.
Владислав 1 | 26.01.24
Добрый день.
Бронхиальная астма средней тяжести, частично контролируемая, аллергический ринит.
Возможна группа?
Admin | 26.01.24
Питання доцільності направлення на МСЕК вирішує ЛКК лікувального заклада. А на ЛКК може направити лікар, який Вас лікує, після проведення всіх лікувальних заходів і уточнення ступеню функціональних порушень.
Антон | 25.01.24
Добрий день чи дадуть групу ?
Змішана астма
Бронхіальна астма, ступінь І, інтермітуючий перебіг, не контрольована,
середньо-тяжке загострення.лн 0 ст
Алергічний риніт.
Admin | 25.01.24
Питання доцільності направлення на МСЕК вирішує ЛКК лікувального заклада. А на ЛКК може направити лікар, який Вас лікує, після проведення всіх лікувальних заходів і уточнення ступеню функціональних порушень.
Олена | 01.02.24
Не дадуть з лн 0 ст
Татьяна | 24.01.24
Доброго дня. Бронхіальна астма персистуюча,3 ст.середньо важкий перебіг. Частково контрольована. Емфізема. Пневмофіброз ДН 2. У супроводі з двома ВПС та ІБС та атеросклерозу. Повна глухота на одне вухо. Я маю право на якусь групу інвалідності ?
Admin | 24.01.24
Так, маєте.
Треба звернутись до лікаря, який Вас лікує з проханням оформити посильні документи на МСЕК
Дмитро | 12.01.24
Вітаю. Бронхіальна астма. персистуюча середньої важкості, неконтрольована. Пневмофіброз.Емфізема легень. ЛН 1-2 ст.Сенсибілізація до кліщів, домашнього пилу, пір я подушок, шерсті вівці та кота.
Чи можливо зробити інвалідність і як можлива група? Дякую
Admin | 12.01.24
Питання доцільності направлення на МСЕК вирішує ЛКК лікувального заклада. А на ЛКК може направити лікар, який Вас лікує, після проведення всіх лікувальних заходів і уточнення ступеню функціональних порушень.
Сергій | 04.01.24
Доброго дня ,як що я військовий у мене астма ||| ступені середньої тяжкості прогресуюча,ЛВК поставило обмежено придатним,Яку мені можуть дать групу інвалідності при проходженні МСК.Дякую
Admin | 04.01.24
Це вирішить МСЕК - в залежності від ступеню дихальної недостатності
Ігор | 29.12.23
Вітаю. Бронхіальна астма персистуюча середньої тяжкості, ІІІ ст. фаза загострення, ДН-І ст. Цілорічний алергічний персистуючий риніт. Атопічний дерматит, стадія ремісії.
Чи можно зробити інвалідність,і яка це буде группа?
Admin | 29.12.23
Питання доцільності направлення на МСЕК вирішує ЛКК лікувального заклада. А на ЛКК може направити лікар, який Вас лікує, після проведення всіх лікувальних заходів і уточнення ступеню функціональних порушень.
Людмила | 26.12.23
Добрий день!Бронхіальна астма персистуюча середньо -важка ,неконтрольована.ХОЗЛ гр.В,ЛН 2 ст.Чи можно зробити інвалідність,і яка це буде группа?
Admin | 26.12.23
Якщо все буде підтверджене, можлива 3-я група
Вікторія | 15.12.23
В моєї дочки хронічний обструктивний бронхіт,атопічний дерматит та змішана астма є висновок,чи можу я зробити інвалідність.
Admin | 15.12.23
Питання встановлення інвалідності дітям до 18-років вирішує ЛКК дитячої лікарні.
Светлана | 14.10.23
Добрий день у дочери брохиальна астма лікуємось могут дать інвалідность
Admin | 14.10.23
Їнвалідність встановлюється при важкому перебігу хвороби.
Питання доцільності направлення на МСЕК вирішує ЛКК лікувального заклада. А на ЛКК може направити лікар, який Вас лікує
Світлана | 18.10.23
Дякую велике скажіть може у лікаря самій спитати бо дитина дуже часто с температурою бронзи аж хрипят
Admin | 18.10.23
Звичайно, треба звертаися до лікаря.
Людмила | 02.08.23 | 02.08.23
ЗдравствуйтеЗ 2019року я захворіла.Налилось все тіло жидкостью-асцид.Лікувалась,пройшла всі обстежання.В 2021-в мене виявили бронхіальну астму. Поставили диагноз бронхіальна астма персистуючий средньотяжкий перебіг 3ст,частково контрольована,ЛН 2ст. При цьому супутні:легенева гіпертензія неуточненого генезу(СТЛА 20-40мм рт.ст.ЛН2ст Хронічне обструктивне захворювання легень:GOLD 3ст,групи"В"фаза неінфекційного загострення.Лікувалась кожен рік-5 епекризів.Зараз задишка,набряки нижніх кінцівок.Подала на МСЕК документи,але вони мені відмовили в оформленні групи.Що мені робити-оскаржувати в областній комісіі чи не варто?
Admin | 02.08.23
Якщо Ви не згодні з висновком МСЕК, можете написати заяву з проханням направити Вас на огляд обласної МСЕК.

Якщо Ви не згодні з висновком обласної МСЕК, можете взяти путівку в Укр.Держ.НДІ медико-соціальних проблем інвалідності(м.Дніпро). Там протягом тижня проведуть детальне обстеження, поспостерігають за станом Вашого здоров,я та дадуть незалежні експертні рекомендації щодо групи, причини та строку інвалідності.
Перебування, харчування та обстеження в інституті є безкоштовним.
Олег | 01.08.23
Повний діагноз:
Основний: Бронхіальна астма ІІІ, середньої важкості, персистуюча, неконтролююча ЛН І.

Супутній: Алергічний риніт.
Admin | 01.08.23
При неконтрольованій важкій бронхіальній астмі можливо встановлення ін-сті.
Питання доцільності направлення на МСЕК вирішує ЛКК лікувального закладу.
А на ЛКК, у разі потреби, може направити лікар, якій Вас лікує
Ольга | 25.07.23
Добрий день.Які документи потрібні на 3групу .якщо лижу 3раз в стаціонарі з бранхиальною астмою.Які шанси?
Admin | 25.07.23
Документи на МСЕК готовить ЛКК лікувального закладу.
А на ЛКК, у разі потреби, може направити лікар, якій Вас лікує
Олег | 01.08.23
А десь можна побачити хоча б приблизний перелік. Наприклад в мене через мій діагноз контри з сімейним лікарем , так як вона не визнавала його . Вимушений був доводити діагноз через обласну лікарню а потім через госпіталізацію.
Admin | 01.08.23
Зверніться до головного лікаря з проханням змінити сімейного лікаря, або заключить контракт з сімейним лікарем іншого медичного ценру.
Марина | 18.07.23
бронхиальную астму, " персистуючю 3ст середньотяжку ЛН 1ст" . Могут дать группу?
Admin | 18.07.23
Питання доцільності направлення на МСЕК вирішує ЛКК лікувального закладу.
А на ЛКК, у разі потреби, може направити лікар, якій Вас лікує
Сергій | 14.07.23
Бронхіальна астма , 3 ст. персистуюча , середньої важкості , частково контрольована , ЛН-1 , аналіз на алергію 111,1
Які шанси ?
Admin | 14.07.23
Шанси є.
Сергій | 14.07.23
Дякую.
Галина | 10.07.23
Бронхіальна астма,персистуюча,середньо-важкий перебіг перебіг,неконтрольована.ХОЗЛ 2,гр.В,фаза загострення.ЛН 2 ст.Можу я отримати інвалідність?
Admin | 30.11.99
Так.
Питання доцільності направлення на МСЕК вирішує ЛКК лікувального закладу.
А на ЛКК, у разі потреби, може направити лікар, якій Вас лікує
Елена | 04.07.23
Бронхиальная астма 4 ст,неконтрольована
Загострення 2
Хроничный бронхит,загострення
Емфизема легенда
Дифузний пневмофиброз
Дн 2 ст
ГХ2 ст,ризик2
ЦД 2 типсубкомпенсований
Можу я розраховувати на группу инвалидности и яку??
Admin | 04.07.23
Можете. Вирогідно, це буде 3-я група
Марта | 02.07.23
Спирограф показал " значна дихальна недостатність по рестрисивному типу, порушення еластичність легенів.
Що це може означати?
Admin | 02.07.23
Задайти це питання лікуючому лікарю.
Антонина | 11.06.23
У ребенка бронхиальна астма,персистуючий перебиг неконтрольована j 45.0.Алергичний риносинусит, важкий перебил j30.4.Врожденный ихтиозQ80, вторичная кардиопатия можем ли получить инвалидность?
Admin | 11.06.23
Питання доцільності направлення на МСЕК вирішує ЛКК лікувального закладу.
А на ЛКК, у разі потреби, може направити лікар, якій Вас лікує
Елена | 02.05.23
Добрый день. У ребенка 1 степень астмы . Ребенку 14 лет. Можно ли оформить инвалидность?
Admin | 02.05.23
Питання встановлення інвалідності дітям до 18-років вирішує ЛКК дитячої лікарні.
Лідія | 05.12.23
Підкажіть моїм дітям дали інвалідність по бронхіальна астма на 5 років ,термін закінчуєця через пару місяців ,дітям 11,18 років чи продовжать її далі? Тобто можна на перекомісію знову прийти ?
Admin | 05.12.23
Звичайно, потрібно пройти переогляд експертної комісії. Меньшій дитині - в дитячий лікарні, а дорослій - на МСЕК
Андрей | 22.04.23
Доброй ночи. Я нахожусь в ЗСУ. Тут- же заработал бронхиальную астму, " персистуючю 3ст середньотяжку ЛН 1ст" Есть довідка ВЛК, Обмежено придатний. Есть ли шансы списаться из рядов ЗСУ с таким диагнозом и довідкой. Спасибо.
Admin | 22.04.23
Питанння про придатність до військової служби вирішує ВЛК (військово - лікарська комісія)
Ольга | 25.03.23
Доброго вечора.Хворію з дитинства Астма ступінь 3, середньо - важкий персистуючий перебіг, ЛН-2.Цукровий діабет другого типу.Чи можу отримати групу
Admin | 25.03.23
Питання про доцільність направлення на МСЕК вирішує ЛКК(лікарсько-консультативна комісія) лікувального закладу.
А на ЛКК може направити лікар, який Вас лікує, якщо це буде необхідно.
Олена | 25.03.23
Доброго дня. В мене астма 4ступеню тяжкий перебіг, ЛН 2ст. Чи можна мені оформити інвалідність?
Admin | 25.03.23
Можна
Олена | 25.03.23
Дякую
Виталий, | 24.03.23
У меня третья стадия асмы, три раза влк обмеженый службой, я смогу подать на группу. Досихпор в армии.
Admin | 24.03.23
Вищеперераховані виявлені при обстеженні патологичні зміни самі по собі ні про що (в плані інвалідности) не говорять.


Для встановлення групи інвалідності має значення можливисть контролювати напади астми та ступінь порушення функції системи дихання що, в кінцевому рахунку, призводить до суттевого обмеження життєдіяльності.
Питання про доцільність направлення на МСЕК вирішує ЛКК(лікарсько-консультативна комісія) лікувального закладу.
А на ЛКК може направити лікар, який Вас лікує, якщо це буде необхідно.
Александр | 18.03.23
Астма 3 2008 року і з того часу постійно встановлювались різні ступені, а також проводились дослідження. У 2023 р Пульмонолог зробив консультаційний висновок Бронхіальна астма, змішана форма, тяжкий персистуючий перебіг,пневмосклероз, емфізема легень ДН II-III ст. Потім дав направлення для вирішення питання працездатності через ЛКК за місцем проживання. Підскажіть будьласка 1Що конкретно означає цей діагноз
2 на скільки вірогідно отримати 3 групу чи іншу
3 Чи можуть призвати війскову службу зараз ( поки повістку не вручают, бо ще у 2008 році повідомляв війскомат що астма )
4 Чи можуть зняти з війскового обліку саме з таким діагнозом чи потрібно обов'язково мати группу
5 І саме головне які обстеження потрібно щоб ЛКК провела за місцем проживання для направлення на мсек якщо пульмонолог вже встановив діагноз і лікарі спостерігають 14 років
Admin | 18.03.23
Дуже сумнівно, що ДН ІІ-ІІІ, але якщо ступінь порушення дихання суттєва, групу, безумовно, встановлять.
Які доументи треба надати на МСЕК - знає ЛКК лікувального закладу. А на ЛКК направляє лікар, якій Вас Лікує.
Про призов на військову службу знає війскомат.
Алексей | 20.03.23
С вашим диагнозом МСЕК назначит максимум 3 группу, что в военкомате выльется в статус «обмежено придатний» что разрешает службу в армии но с большими ограничениями(служба в частях обеспечения, учебных организациях и тд) и тогда у вас 2 пути. 1. Если есть разнорядка на такого человека - поедете служить согласно вашему диагнозу и разрешению . 2. Вас отправят домой с условием прохождения комиссии влк раз в 6,9 или 12 месяцев для актуализации диагноза. Второй вариант это 90% случаев
Александр | 21.03.23
Огромная Вам благодарность за ответ. Скажите пожалуйста а почему с 3 группой статус «обмежено придатний» Я прочитал что сейчас с 3 группой автоматически снимают с учета и есть даже разрешение на выезд за границу. Также в ст 22 ВЛК указана что «обмежено придатний» со средней степенью, а с такой степенью которую я указал снимают с учета даже в военное время и это не зависимо есть какая то группа или нет
Александр | 21.03.23
ДУЖЕ ДЯКУЮ ЗА ВІДПОВІДЬ---- Admin--"""Дуже сумнівно, що ДН ІІ-ІІІ, але якщо ступінь порушення дихання суттєва, групу, безумовно, встановлят"""
ПОЯСНІТЬ БУДЬЛАСКА (ЯКЩО МОЖНО ШИРШЕ ) ЩО ВИ МАЛИ НА УВАЗІ КОЛИ НАПИСАЛИ """Дуже сумнівно, що ДН ІІ-ІІІ""'--- ЦЕ ДЛЯ МЕНЕ ДУЖЕ ВАЖЛИВО
Admin | 21.03.23
ДН ІІ-ІІІ - це важка дихальна недостатність. При такому стані Вас би вже направили на МСЕК, і ми б з Вами не переписувалися.
Александр | 26.03.23
Дуже дякую Вам за відповідь. Підкажіть ще будь-ласка 1-Яку групу можуть встановити за такої форми і яку діагностику необхідно буде пройти на її підтвердження?2-При будь-якій групі встановлюються виплати?
Admin | 26.03.23
1. Зі своїм питанням спочатку зверніться до свого лікаря - він призначіть всі необхідні обстеження та консультації, після чого, якщо буде доцільно, оформить документи на МСЕК
2. Так пенсія виплачується при будь-якій групі.
Александр | 06.04.23
ДУЖЕ ДЯКУЮ ВАМ ЗА ВІДПОВІДЬ. Я вже зібрав всі документи і ЛКК направило на МСЕК. Зробив КТ. Висновок КТ такий
На серії КТ грудної порожнини обидві легені розправлені, всією поверхнею прилягають до стінок грудної клітки, пневматизація підвищена В базальних відділах визначається ущільнення легеневої паренхіми за рахунок гіпостазу. В S6 зліва субплевральний вузлик Змм.
Корені легень структурні. Легеневий малюнок посилений за рахунок судинного компоненту,ретикулярних змін. Конфігурація трахеї та крупних бронхів збережена.Прохідність трахеобронхіального дерева не порушена Стінки бронхів нерівномірно потовщені,ущільнені
Структури середостіння не змінені Границі серця не розширен Вільна рідина в плевральних порожнинах не визначається. Лімфовузли середостіння кількісно
збільшені. Грудний відділ хребта з ознаками дегенеративних змін
Пневмофіброз. Ємфізема.
ПОЯСНІТЬ БУДЬЛАСКА ЩО ОЗНАЧАЄ ЦЕЙ ВИСНОВОК І ВРАХОВУЮЧІ ЩО ЛІКАР Пульмонолог зробив консультаційний висновок Бронхіальна астма, змішана форма, тяжкий персистуючий перебіг,пневмосклероз, емфізема легень ДН II-III ст. ( як я Вам писав вище ) чи підверджує висновок КТ цей діагноз пульмонолога ?
Admin | 06.04.23
КТ показує тільки, що є хронічне захворювання легень.
Александр | 07.04.23
Дякую! Дуже прошу Вас поясніть тоді для мене що значать такі висновки КТ
1 В базальних відділах визначається ущільнення легеневої паренхіми за рахунок гіпостазу
2 Легеневий малюнок посилений за рахунок судинного компоненту,ретикулярних змін
3 Стінки бронхів нерівномірно потовщені,ущільнені
І САМЕ ГОЛОВНЕ чи можуть саме ці перелічені висновки КТ вказувати на встановлений консультаційний висновок Бронхіальна астма, змішана форма, тяжкий персистуючий перебіг,пневмосклероз, емфізема легень ДН II-III ст ?????
БУДЬ ЛАСКА ДУЖЕ Вас ПРОШУ дайте відповідь не одним реченням
Вибачте, будь ласка, я насправді розумію що набрид Вам своїми питаннями, але мені дуже важливо знати на них відповідь
Елена | 16.03.23
Доброго дня,маю астму2 ступеня,персистуюча,2стадія загострення.ЛНІст.Чи можу отримати групу.
Admin | 16.03.23
Навряд чи. Але у всякому випадку питання про доцільність направлення на МСЕК вирішує ЛКК(лікарсько-консультативна комісія) лікувального закладу.
А на ЛКК може направити лікар, який Вас лікує, якщо це буде необхідно.
Тому зі своїм питанням спочатку зверніться до свого сімейного лікаря.
Вадим | 27.02.23
А если бронхиальная астма, персистуючий часково контрольований перебіг. Можно ли получить инвалидность?
Admin | 27.02.23
Питання про доцільність направлення на МСЕК вирішує ЛКК(лікарсько-консультативна комісія) лікувального закладу.
А на ЛКК може направити лікар, який Вас лікує,
Наталья | 25.02.23
У меня бессрочная инвалидность 3 группы по зрению. Есть сопутствующие заболевание астма 3 ст.неконтролируемая. Могу ли я получить 2 группу инвалидности учитывая астму как сопутствующие заболевание и как это сделать?
Admin | 25.02.23
Питання про доцільність повторного направлення на МСЕК вирішує ЛКК(лікарсько-консультативна комісія) лікувального закладу.
А на ЛКК може направити лікар, який Вас лікує, якщо це буде необхідно.
Тому зі своїм питанням спочатку зверніться до свого сімейного лікаря
Владимир | 19.02.23
Могу ли я получить инвалидность с бронхиальной астмой персистирующая гормонозависимая ЛН 1-2 ;
Admin | 19.02.23
Питання про доцільність направлення на МСЕК вирішує ЛКК(лікарсько-консультативна комісія) лікувального закладу.
А на ЛКК може направити лікар, який Вас лікує, якщо це буде необхідно.
Тому зі своїм питанням спочатку зверніться до свого сімейного лікаря
Евген | 01.02.23
Добрый вечер. У меня спящая астма и за ее появление экземы + есть гепертония 2й степени. Средств на лечение не располагаю а военкомат меня уже держит на крючке хотя я не служил..что посоветуете?
Admin | 01.02.23
Зверніться до лікаря. Він після всебічного обстеження віннаправить Вас на ЛКК, яка видасть відповідну довідку.
З цією довідкою Ви і підете до війскомату, а там комісія лікарів зробить висновок про придатність до військової служби
Евген | 02.02.23
Великие дякую!
Алексей | 20.03.23
С вашим диагнозом, влк в военкомате назначат вам статус «обмежено придатний» который предусматривает прохождению военкской службы в частях или подразделениях обеспечения, военкоматах, организациях, школах и тд.
Галина | 01.02.23
Доброго ранку. Хворію з 2018 року. Діагноз : Астма 4 ст. персистуючий важкий перебіг, частково контрольована, ХОЗЛ гр. С, ЛН 2ст,атеросклеротичний аортокардіосклероз. ( в діагнозі ще щось написано, не зрозуміла.)) Скажіть будь ласка, я можу розраховувати на 2 групу?
Admin | 01.02.23
Зазвичай встановлюється 3-я група.
Але на МСЕК оцінять дані Вашого остеженя, соціальні фактори, тощо. І винесуть остаточне рішення
Галина | 01.02.23
Дякую!)
Виталька | 01.02.23
Есть какой то шан ? На инвалидность
ДІАГНОЗ: Персистуюча бронхіальна астма IV ступінь терапії, загострення. ЛН 0 ст. Персистуючий алергічний
Admin | 01.02.23
Питання про доцільність направлення на МСЕК вирішує ЛКК(лікарсько-консультативна комісія) лікувального закладу.
А на ЛКК може направити лікар, який Вас лікує
Анна | 20.01.23
Доброй ночи, боле асмой уже почти год, персирующая третьей степени, аллергисеский ринит, нос практически всегда заложен.обострение каждый месяц, пролечиваюсь, через две недели опять кажель, все повторяется.сижу на буфомиксу и симбикорте.хочу получить группу, физические нагрузки уже не переношу, сразу задышка.скажите есть шанс?
Admin | 20.01.23
Шанс є.
Даша | 05.01.23
Здравствуйте, болею астмой 9 лет, 3 степень переодически контролированная, могу ли получить инвалидность?
Admin | 05.01.23
Питання про доцільність направлення на МСЕК вирішує ЛКК(лікарсько-консультативна комісія) лікувального закладу.
А на ЛКК може направити лікар, який Вас лікує, якщо це буде необхідно.
Тому зі своїм питанням спочатку зверніться до свого сімейного лікаря
Алексей | 04.01.23
9лет болею астмой плюс ещё и аллергия на амброзию какие шансы получить группу.
Admin | 04.01.23
Питання про доцільність направлення на МСЕК вирішує ЛКК(лікарсько-консультативна комісія) лікувального закладу.
А на ЛКК може направити лікар, який Вас лікує, якщо це буде необхідно.
Тому зі своїм питанням спочатку зверніться до свого сімейного лікаря
Альона | 03.01.23
Здравствуйте, можно получить инвалидность при бронхиальной астме с первой степень ( легко контролирована) ??
Admin | 03.01.23
Ні.
Виталий, | 02.01.23
С весны у меня началась асма, сейчас уже третья стадия, смогу ли я открыть группу?
Admin | 02.01.23
Питання про доцільність направлення на МСЕК вирішує ЛКК(лікарсько-консультативна комісія) лікувального закладу.
А на ЛКК може направити лікар, який Вас лікує, якщо це буде необхідно.
Тому зі своїм питанням спочатку зверніться до свого сімейного лікаря
Татьяна | 13.12.22
У меня началась алергия с мая 2021 года страдал только нос. К осени начала подкашлевать,началась задышка. Сходила к аллергологу,назначил обследование сказал атопическая астма. После 24.02.22 были подвалы,подвалы сырые вообщем-то помещения. И я начала задыхаться, думала нервы... Вчера по скорой ривезли без почты без сознания,приступ удушья. Вообще не могла дышать. Меньше чем
за сутки таких приступов было 3.
Я переселенка с маленькой дочкой(мама одиночка).Могу ли я пробовать оформить пенсию?
Admin | 13.12.22
Це можна буде сказати після лікування (в залежності від його результату)
Кирилл | 10.12.22
Астма с преобладанием аллергического компонента Бронхиальная астма, средне-тяжелое с персистирующим неконтролируемым течением, обострение средней степени тяжести. ЛН 0-1ст. Аллергический ринит, среднетяжелое персистирующее течение, обострение средней степени тяжести.
Admin | 10.12.22
Вас можуть направити на МСЕК, якщо дійсно перебіг хвороби неконтрольований.
Александр | 07.11.22
Добрый день, підскажіть будласка чи діють группу при таких захворювань-бронхіальна астма 3ст. персистуючий перебіг середньої важкості ,ф.середньоважкого загострення неконтольована.Хронічне обструкьивне захворювання легень 3 ст,кл,гр.,С фаза інфекційного загострення. Дифузійний перебронхіальний пневмосклероз. Емфізема легень. ЛН-2ст.?
Admin | 07.11.22
Так, можна оформляти документи на МСЕК.
Александр | 19.02.23
А яку групу дають не підкажете?
Кирил | 19.02.23
Могут с таким на 2 группу расчитовать ?
Admin | 19.02.23
Скоріш за все, це 3-я група, але рішення винесе МСЕК після розгляду всіх документів і очного огляду.
Саша | 07.12.18
Астма персистируюча середнього ступеням тяжкости, возможно ли получить инвалидность?
Admin | 07.12.18
Спосите у ваших врачей(пульмонолог, аллерголог) они с этим сталкиваются ежедневно. Если нужно, они дадут рекомендацию оформить Вас на МСЭК
Антонина | 26.01.17
Скажите, а при бронхиальной астме дается инвалидность?
Admin | 26.01.17
Иногда - при тяжелой неконтролируемой форме. Спросите у своих врачей(пульмонолог, аллерголог) - они вам подскажут
инна | 18.02.16
Здравствуйте!на больничном с 29 сентября 2015года,два раза лежала в отделении,на амбулаторном лечении..27января сделали операцию в Киеве на позвоночнике,продолжаю находиться на больничном непрерывно по настоящее время..8января 2016г комиссия МСЭК продлила мне больничный лист,как рекомендовано в эпикризе-до 3мес...операция была по удалению грыж дисков на позвоночникеи реконструкции спинномозгового канала...показана ли мне группа ??сопутствующий диагноз-бронхиальная астма 3ст...
ирина | 21.03.15
Здравствуйте у меня бронхиальная астма - 2-3 средне-тяжелой степени мсек отказал куда мне обратиться и положена мне инвалидность спасибо
Admin | 21.03.15
Спочатку треба звернутись до свого лікаря з таким питанням. Після всебічного обстеження та уточнення ступеню
функціональних порушень, ЛКК лікувального закладу вирішить чи потрібно направляти Вас на МСЕК
Людмила | 16.03.15
положена ли группа нивалидности при бронхиальной астме средней тяжести 3 степени
Admin | 25.03.15
добрый день, 3-я группа инвалидности положена при среднетяжелой персистирующей астме (приступы удушья могут быть ежедневные, ночные симптомы более 1 раза в неделю, ежедневный прием в2-агонистов короткого действия, обострения могут нарушать активность и сон, обострения не более 3 раз в год, купирование симптомов обострения требует парентерального введения препаратов, в том числе глюкокортикоидных). ОФВ1 или ПСВ 60 - 80%, суточная вариабельность ПСВ >20%. Объем лекарственной терапии ингаляционными ГКС до 1000 мгк/сутки. Умеренная рефрактерность к в2-агонистам короткого действия - отсутствие прироста ОФВ1 или ФЖЕЛ. Наличие нарушений нервно-психической сферы в преморбидном периоде и в процессе развития заболевания (истероподобный, невростеноподобный, психоастеноподобный механизмы). Системные проявления ваготонии - частое сочетание с язвенной болезнью двенадцатиперстной кишки, гемодинамические расстройства (брадикардия, гипотензия), мраморность кожных покровов. При оценке тяжести заболевания следует учитывать и сопутствующую патологию, гастроэзофагальный рефлюкс. Снижение показателя мощности выдоха в тесте с физической нагрузкой на 20% и выше. Дыхательная недостаточность (ДН) - I степени, недостаточности кровообращения. ХСН I ст. II ФК NYHA.
Читати далі
Светлана | 07.04.14
Здравствуйте! Подскажите пожалуста положена ли после 18 лет инвалидность моему сыну, инвалидность до 18 лет оформлена по таким диагнозам: Идиопатическая эпилепсия с частыми генерализованными клонико тоническими приступами резистентными к терапии, Синдром Элерса Данлоса, Гипоксически дисметаболическая энцефалопатия смешаного генеза 2 ст. , дизартрией, глазодвигательными, сфиктерными нарушениями, тетрапарезом. Растройства личности и поведения со снижени ем интелекта. Частичная атрофия ЗН, ангиопатия сетчатки обоих глаз. Бронхиальная астма 2 ст. Нарешение пуринового обмена. ПМК 2 ст. Была родовая травма и ЧМТ в 9 лет на фоне эпиприступа. Переоформление 4 июля, а действительна инвалидность до 4 августа. Подскажите пожалуста положена ли инвалидность после 18 лет, как правильно собрать документы для МСЭКа, и когда подавать документы. Лечащий врач ничего не подсказывает, говорит я ничего не знаю. Как мне быть и подготовить документы.
Admin | 07.04.14
Вопрос о целесообразности направления на МСЭК решает ВКК лечебного учреждения после полного клинического обследования,уточнения степени функциональных нарушений и проведения полноценного адекватного лечения.
Так что пусть лечащий врач представит Вашего ребенка на ВКК
Люда | 06.12.13
Здравствуйте! Интересует следующий вопрос: у меня диагноз астма - какие льготы, выплаты, доплаты (пенсия по инвалидности) положены мне. Какие правила начисления и т.д. Заранее благодарю!
Admin | 06.12.13
Здравствуйте, Людмила. Для решения вопроса о проведении детального обследования, подготовке документов и установлении группы инвалидности, после чего проводятся выплаты пенсии и т.д., - Вам необходимо обратиться к наблюдающему врачу (по основному заболеванию - астма)
Лариса | 20.08.13
Мне 54 года Профессор сказал что у меня системний алергоз, у меня-бронхиальная астма 1ст., алергический полиартрит, алериіческий дизбактериоз, покраснение на ноге уже 2-года подозрение на алергический варикоз, кожние алергические висипания от прикосновения с металом, кометическими средствами, винуждена пользоваться только детскими кремами,шпмпунями и все равно на них бивает алергия. Астма в моем случае прявляется в виде кашля и днем и особенно ночью, одишкой при ходьбе. Вопрос - могут ли мне дать инвалидность 2гр. по системному алергозу одним из проявлений которого бронх.астма и деформирующий поліартрит
Admin | 20.08.13
Наверное, все-таки для 2-й группы оснований нет.
Сергей | 11.02.23
Добрый день ,скажите пожалуйста можно ли претендовать на группу с диагнозом хронический остеомиелит бедренной кости ,11 лет сижу на обезболивающих пью их почти каждый день ,все лечение которые проводились дают только временное улучшение и дальше все повторяется вновь ( без обезболивающих ходить не могу
Admin | 11.02.23
Хр. остеомієліт є підставою для встановлення гр.інвалідності, тількі, коли він часто загострюється. Больовий синдром може бути від інших причин.
Питання про доцільність направлення на МСЕК вирішує ЛКК(лікарсько-консультативна комісія) лікувального закладу.
А на ЛКК може направити лікар, який Вас лікує, якщо це буде необхідно.
Тому зі своїм питанням спочатку зверніться до свого сімейного лікаря
Елена | 09.08.13
Подскажите пожалуйста, моя мать в течении 20 лет работала нянечкой в детском саду, на данный момент ее пытаются уволить с работы по причине болезни неконтролируемая бронхиальная астма персистирующая II ступень; ЛН I степени. Можно ли при таком заболевании оформить группу инвалидности, если можно, то по возможности напишите номер приказа МЗО Украины на который можно ссылаться. Очень буду благодарна если расскажите порядок прохождения и сбора документов на инвалидность.
Валентина | 25.06.13
подходят ли под какую-то группу букет таких заболеваний: бронхиальная астма средней тяжести,артериальная гипертензия 2ст. и сердечная недостаточность 1ст.. заранее спасибо
Admin | 25.06.13
Не подходит.
Ярик | 05.05.13
При хронической бронхиальной астмы,могу ли я получить инвалидность???
Admin | 05.05.13
Только, если тяжелое неконтролируемое течение.
Людмила | 04.04.13
с 2007 г мне была назначена 3 группа инвалидности по бронхиальной астме средней степени тядести.В 2010 г у меня была проведена операция - протезирование митрального клапана,после чего меня перевели на 2 группу инвалидности.Три года спустя мне ставят бронхиальную астму тяжелой степени тяжести и переводят на третью группу.Я очень плохо себя чувствую часто приступы которые без скорой не купирются и вот как мне быть и как оспорить решение комиссии?
Admin | 16.05.13
Добрый день! Если Вы не согласны с решением МСЭК, Вы имеете право оспорить это решение в течение 30 календарных дней от момента вынесения решения. В таком случае Вам необходимо обратиться с письменным заявлением на имя главы МСЭК. Вам назначат перекомиссию.
дулат | 13.03.13
Добрый день! Какую группу инвалидности могут установить при бронхиальной астме?
Admin | 13.03.13
Здравствуйте, Дулат.
Точной группы инвалидности мы Вам не скажем, т.к. степень инвалидизации зависит от показателей газообмена, наличия гормонотерапии и многих других факторов. Поэтому такому человеку необходимо проконсультироваться с наблюдающими докторами - семейным врачом, аллергологом, пульмонологом - относительно возможности подавать документы на МСЭК.
ирина | 13.02.13
можно ли получить инвалидность по асме болею уже 10 лет украина
Admin | 25.03.15
Добрый день, инвалидность получить можно, но это зависит от степени выраженности заболевания.
Елена | 14.01.13
Группа инвалидности при бронхиальной астме может быть установлена при наличии дыхательной недостаточности, подтвержденной аллергии, применении гормональных препаратов для лечения и поддержки. Детально по Вашему вопросу Вас сможет проконсультировать наблюдающий специалист
Максим | 17.12.12
У меня бронхиальная астма. Есть ли на данное заболевание группа инвалидности?
Admin | 17.12.12
Только при тяжелом течении.
Евгений | 12.12.12
астма есть инвалидность?
Admin | 12.12.12
Не всегда . Только при тяжелом течении
Алексей | 02.12.12
Могу ли я получить инвалидность с бронхиальной астмой, больным позвоночником (постоянно нужно лежать, потому что ходить, сидеть больно), и хронической усталостью? Мне 26 лет.
Admin | 02.12.12
Здравствуйте, Алексей. Сложно ответить на Ваш вопрос. Рекомендуем Вам обратиться к травматологу и пульмонологу для решения Вашего вопроса по сути.
Кристина | 29.11.12
Добрый вечер.Мой сын с 4 лет болеет бронхиальной астмой и мы почти не ходим в садик мы постоянно болеем и у нас частые приступы бронхиальной астмы такие как кашель и отдышка.Скажите пожалуйста как нам можно получить инвалидную группу по бронхиальной астме так как врачи не очень хотят нам ее давать.
Admin | 28.02.13
Во-первых, Вы должны понимать, что не всем больным бронхиальной астмой устанавливают группу инвалидности. Поэтому, если у Вашего ребенка нет достаточных симптомов, нарушений жизнедеятельности, поэтому наблюдающие специалисты могут не рекомендовать Вам проходить комиссию. Во-вторых, для решения вопроса о возможности устанавливать группу инвалидности Вашему ребенку необходимо пройти всестороннее обследование, в т.ч. с точным установлением степени ухудшения здоровья, привлечением аллерголога, проведением диагностических проб, назначением коррегирующих препаратов. После прохождения такого обследования станет понятным, возможно ли Вашему ребенку претендовать на установление группы инвалидности или его состояние здоровья позволяет относительно нормально жить и развиваться на поддерживающем лечении.
дмитрий | 27.11.12
получил 3 группу инвалидности по совокупности заболеваний в период прохождения военной службы: бронхиальная астма, 3 инсульта, операция из бифуркации ЛВСА, инфаркт, стентирование, межпозвонковая грыжа - это основные заболевания, кроме прочих: хронический полипозный гайморит, обструктивный бронхит, гастрит ИБС и пр.пр. естественно состояние с каждым годом не улучшается, но уже третий раз меня заставляют пройти около десятка врачей, чтобы подтвердить все это. и сколько можно издеваться над человеком?
Вероника | 06.11.12
Здраствуйте,скажите пожалуйста,когда дают группу с бронхиальной астмой,спасибо
Admin | 07.02.13
Группа инвалидности при наличии бронхиальной астмы может быть установлена при наличии дыхательной недостаточности, приема гормональных препаратов и т.д. При определении группы инвалидности на ряду с оценкой состояния здоровья, принимают во внимание наличие противопоказаний в условиях и характере труда и невозможность трудового устройства по доступной профессии без снижения квалификации или существенного уменьшения объема производственной деятельности. Например, инвалидность III группы устанавливается больным бронхиальной астмой легкого и средней тяжести течения, в том числе гормонозависимой, ДН I и II ст. с незначительным ограничением способности к трудовой деятельности, самообслуживанию. Для решения Вашего вопроса по сути необходимо обратиться к наблюдающему пульмонологу (семейному врачу). До подачи документов на МСЭК необходимо будет пройти полное обследование. Детальнее о критериях установления групп инвалидности читайте в статье: При каких заболеваниях дают группу инвалидности в Украине?.
Ольга | 01.10.12
Здравствуйте! Хотелось бы проконсультироваться по похожему вопросу. Моей бабушке 84 года, она болеет бронхиальной астмой более 30 лет. Можно ли ей установить группу инвалидности? Имеет ли это смысл? Не будет ли пенсия по инвалидности ниже, чем её настоящая пенсия 1200грн.?
И, если позволите, еще парочка вопросов. Я прихожусь ей внучатой племянницей, детей у нее нет, мужа умер лет 30 тому назад. Мне 28 лет, я безработная. Сижу дома по уходу за двухгодовалым ребенком. Могу ли я оформить например опеку над бабушкой? Правда ли, что за это мне будет идти дополнительный стаж? Будет ли положена ей прибавка к пенсии в таком случае?
Если Вам не сложно, то как профессионал порекомендуйте пожалуйста, как и что лучше сделать в нашей ситуации?
Заранее благодарна. С уважением Ольга.
Admin | 01.10.12
Все что Вы спрашиваете, имеет смысл только в том случае, если у бабушки будет 1-я группа инвалидности. А это вряд ли судя по Вашему описанию.